Sv: Sv: [NOVICE] opgradering RH6. =>7.0 /etc/conf.modules filen mangler efter opg radering

ja, maskinen er i et lokalnet, men har en fast IP.
Jeg har oplevet det et par gange; som sagt ved
upload.
den "fyrer" afsted, mens den engang i mellem
udskriver beskeden på serveren. Herefter
går ftp gerne ned.
Jeg troede det var noget med at kortet ikke var
hurtigt nok til at modtage data fra senderen!!!

Kjeld

Bjarke Bruun <sslug@sslug> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sslug@sslug