Re: [NOVICE] ethernet

Jeg forstår ikke hvor I vil hen???
Det hjælper ikke at genstarte networking.

Jeg tror, at nogen må udpensle netconf for mig.

1. Hvad skal jeg vælge i Config Mode?
2. Hvad skal der typisk stå i Primary name + domain?
3. Hvis jeg bruger IP adress = 198.168.2.1, er det så forkert?
4. Er det korrekt at vælge Net device = eth0 ?
5. I Kernel module har jeg valgt rtl8139, men jeg har ikke kompileret
driveren som modul, men monolitisk. Gør det nogen forskel?
Axel