Re: [NOVICE] Problemer med skærmopløsningen

On Monday 20 November 2000 22:24, you wrote:

> Jeg har nu efter megen besvær fået Red Hat Linux installeret på en lille
> del af harddisken på min COMPAQ Presario 7950.
<KLIP>
LILO virkede ikke.

> Linux indeholder for iøvrigt ikke drivere til min printer, netkort,
> skærmkort og skærm og sikkert også meget mere. Så jeg kan se frem til mange
> flere problemer - HJÆLP!!!!
Du kan se frem til at leve med windows hvis alt det passer, hvad er det for
noget hardware, og hvorfor duede LILO ikke.....

<KLIP>
>Så jeg er ved at opgive Linux. LINUX ER KUN FOR NØRDER!!!
Jo, at installere linux kan drille de fleste, også de mest langhårede nørder,
men når det kører, det er installationsbøvlet værd.........

> Hilsen en desperat nybegynder
> Brian L Hansen
> Lemvig
Hilsen en der er desperat efter at hjælpe en desperat nybegynder.
/Jesper