make menuconfig??

i forb. med installation af et netkort skal jeg ifølge dokumentationen rekompilere kernen i /usr/src/linux
I ovenstående bibliotek skriver jeg derfor 'make menuconfig', som foreskrevet. Men dette giver følgende output, som jeg ikke fatter noget af:

rm -f include/asm
make[1]: Entering directory '/usr/src/linux-2.2.5/scripts/lxdialog'
gcc -Wall -Wstrict-prototypes -02 -fomit-frame-pointer -DLOCALE -DCURSES_LOC="<curses.h>"       -c lxdialog.c -o lxdialog.o
In file included from lxdialog.c:22:
dialog.h:29: curses.h: No such file or directory
make[1]: *** [lxdialog.o] Error 1
make[1]: Leaving directory '/usr/src/linux-2.2.5/scripts/lxdialog'
make: *** [menuconfig] Error 2

Jeg har installeret kernel-source fra min RH-cdrom, men mangler jeg at gøre noget andet først eller hvad????

På forhånd tak

Jan Bentzen