Re: Sv: [NOVICE] opgradering RH6. =>7.0 /etc/conf.modules filen mangler efter opg radering

In <sslug@sslug> "Kjeld Vang Larsen" <sslug@sslug> writes:

>#Delaying eth0 initilization

>- Hvad betyder denne besked?

Det er en besked fra Red Hat's opstarts-script om, at det af en eller
anden grund ikke var muligt at konfigurere dit Ethernet interface.
Det kan være fordi driveren til kortet ikke kunne loades, eller
fordi der er en konfigurations-fejl.

>Jeg får den nogle gange når jeg uploader noget
>til min server via ftp??
>Specielt når det drejer sig om mange filer!

Beklager, men de to ting har jeg meget svært ved at få til at
hænge sammen.
--
Henrik Storner      | "Crackers thrive on code secrecy. Cockcroaches breed
<sslug@sslug> |  in the dark. It's time to let the sunlight in."