Re: [NOVICE] Flere distriputioner

----- Original Message -----
From: "Carl Andersen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Monday, November 20, 2000 5:30 PM
Subject: [NOVICE] Flere distriputioner

> hej
> Jeg vil gerne køre med 2 distriputioner, Mandrake 7.2 og Red Hat 7.0,
> For at finde ud af hvilken der er bedst for mig. Er der nogen der kan
> henvise til artikler om dette enme, om hvordan man får sat maskinen op
> til det. Helst på Dansk.  Da mit  Engelsk ikke er for godt. Men alt kan
> bruges.

Klart mandrake :)
Jeg vil foreslå dig IKKE at benytte Red Hat 7. Den er utrolig ustabil.
Alene ved at kigge på teknik listen kan man se den ene efter den anden som
har problemer med Red Hat 7. Det samme kan man se i mange af de
internationale fora der eksistere også. Det er alt lige fra problemer  med
mus og grafikkort, til at telnet går langsomt osv.
Så hellere en Red Hat 6.1(eller er det 6.2?)

- Michael