SV: [NOVICE] opgradering RH6. =>7.0 /etc/conf.modules filen mangler efter opg radering

Det fandt jeg ud af, da jeg oprettede filen.
Jeg blev bedt om at slette den.
Og har rettet i modules.conf istedet
fra

alias eth0 3c59x
til
alias eth0 3c90x

Men får fortsat besken om #Delaying eth0 initilization"

Kan init'n startes manuelt

mvh Pou