SV: [NOVICE] opgradering RH6. =>7.0 /etc/conf.modules filen mangler efter opg radering

fandt ud af at filen der anvendes hedder modules.conf.

I filen stod der

alias eth0 3c59x

hvilket jeg har rettet til

alias eth0 3c90x.

Samt genstartet maskinen1

Men jeg kan stadig ikke nå netværket fra min RH7.0 workstation.

Loggen siger "Delaying eth0 initialization"!

Kan nogen hjælpe?

mvh Poul