Re: [NOVICE] netkort

On Sun, 19 Nov 2000, Jan Bentzen wrote:

> Under installation af en RH 6.2, kunne mit netkort (ISA) ikke findes, jeg forsøger derfor nu, at følge en procedure som fulgte med dokumentationen til kortet.
> Denne foreskriver, som det første følgende:
>
> The procedure to activate rtl8019 on linux :
> Hint:RTL8019 is ne2000 compatable.

Må jeg ikke forslå at du først lige prøver at
rekonfigurere dit kort, så det ligger på adresse 0x300
IRQ 10 - du har sikkert en driverdiskette fra
leverandøren hvor dette er muligt at rette.

Derefter vil Linux finde et NE2000 kompatibelt kort
direkte.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/