netkort

Under installation af en RH 6.2, kunne mit netkort (ISA) ikke findes, jeg forsøger derfor nu, at følge en procedure som fulgte med dokumentationen til kortet.
Denne foreskriver, som det første følgende:

The procedure to activate rtl8019 on linux :
Hint:RTL8019 is ne2000 compatable.

  step 1: make sure that kernel source code is included
    (check /usr/src/linux)

(hvad det så end betyder)

  step 2: recompile kernel:
                cd to /usr/src/linux, them type 'make menuconfig'
jeg skifter til det angivne bibliotek, men når jeg skriver 'make' kommandoen svarer Linux med "make: *** No rule to make target 'menuconfig'. Stop"
Hvad er der galt?
Jeg er absolut rookie - håber nogen kan hjælpe???

Jan Bentzen