Re: [NOVICE] Ødelagt partitionstabel

Den 11/19/00, 1:04:01 PM, skrev Frank Damgaard <sslug@sslug> til
emnet Re: [NOVICE] Ødelagt partitionstabel:

Dette burde vel være nok - jeg må ha' overset det.

> Måske du har et par gode ekstra ord jeg kan tilføje til teksten
> på links.html så det er  lettere  at finde en anden gang ?

Under alle omstændigheder melder jeg tilbage til listen, når jeg har fået
rodet med det - forhåbentlig i aften; hvis ikke jeg når det i dag, har
det lidt lange udsigter :-(hårdt arbejde i næste uge).

Mvh
Vagn Bjørno Jensen