Re: [NOVICE] Ødelagt partitionstabel

Den 11/19/00, 11:03:18 AM, skrev Frank Damgaard <sslug@sslug> til
emnet Re: [NOVICE] Ødelagt partitionstabel:

> Se på links siden på sslug, der finder du:

<skamfuld>
Jeg mente ellers at have søgt både højt og lavt, man har altså overset
det mest nærliggende. Fy da.
</skamfuld>

> "Diverse utilities, findpart, editpart, findfat, getsect, putsect,...
>  Disse er vist til dos/win9x, men kan være praktisk hvis der er gået
>  kludder i partitioner mv. "
>  http://inet.uni2.dk/~svolaf/utilities.htm

> Måske de kan være brugbare ?

Det ser sådan ud - jeg går igang med at rode med det. Tak for hjælpen.

Mvh

Vagn Bjørno Jensen