Ødelagt partitionstabel

Jeg har måttet installere Windows 98. I et forsøg på alt læse et par DOS
partitioner på min Linux hd, startede Win med at verify'e disken. Før jeg
kunne nå at få stoppet det, havde Win øjensynlig fået smadret min
partitionstabel.

Som ethvert andet ordentligt mandfolk tager jeg ikke backup, men bryder
hulkende sammen, når jeg mister mine data. De eneste oplysninger, jeg har
om partitionstabellen, er en udprintning af df.

Findes der nogen mulighed for at retablere partitionstabellen? Jeg har
prøvet med fdisk (SuSE LiveEval 7.0) og partitionsstørrelserne fra df
udprintningen, men det kan jeg ikke få det til at gå op. Jeg har ikke
savet forsøget.

Det er kun en enkelt partition, der er kardinal (dadta). Systemet kan jeg
jo i givet fald geninstallere.

Mvh

Vagn Bjørno Jensen