Re: [NOVICE] staroffice52

Peter Buch wrote:

Jeg har været igang igen og denne gang var der ikke en eneste af
tmp-mapperne der havde bælte om. SÅ nu er de slettet og dermed skulle
der være god plads til filen f_0000:
> Det kunne udmærket være problemet, da den engang fortalte noget med at
> der ikke var plads nok i temp.

> Hvad gør jeg så? Ominstallerer RH7?
Faktisk havde jeg ved første installation af RH7 indlæst office52, men
så var der ikke plads nok på harddisken til efterinstallationen af
office i brugerudgaven. (Jeg forsøgte mig med setup /net i root, og det
gik glimrende uden nogen fejlmeldinger). Staroffice mente at den skulle
bruge fuld plads til brugersetup'pen, selv om der kun skal gå 21 MB til
den og så var der ikke lige plads nok. Ja, ja, jeg ved godt at gigabyte
nu tælles i to cifre, men det er min lidt forældede udgave ikke kommet
til endnu :-}

Kærlig hilsen og endnu engang: tak for jeres hjælp.
Peter Buch.