Re: [NOVICE] staroffice52

Mogens Kjaer wrote:
> Man skal ikke ukritisk slette alt i /tmp
> ved boot, da der kan ligge recover filer fra editorer.
Hvad hedder de, så jeg kan passe på dem?

> Kan udpakningen være gået galt fordi der ikke er plads i /tmp?
> Så har den måske kun kunne lave en halv fil f_0000 og så passer
> checksummen ikke.
Det kunne udmærket være problemet, da den engang fortalte noget med at
der ikke var plads nok i temp. De mapper jeg kunne åbne var også kommet
ved de forsøg jeg havde gjort på indlæsning af Staroffice. Men et par af
dem med bælte på (KDE-symbol) indeholder ligeledes staroffice
udpakkefiler.
Hvad gør jeg så? Ominstallerer RH7?

> Nu hedder det jo Skåne Sjælland Linux User Group, så det omfatter
> vel ikke Amager? :-) :-)
Det er netop problemet, vi tager sjældent helt til København 8-)

Et spørgsmål mere:
Mit netkort kan den ikke finde - hverken i RH6.2 eller i RH7. Under
opstarten står der:
Setting networkparameters 	[OK]
Bringing up interface IO 	[OK]
Bringing up interface IO 	.... efter lang tids pause .. [Failed]
Determing IP informaton for eth0 ... operation faild.

Da det var ens ved begge udgaver af RH skiftede jeg kortet, jeg mente at
det var kortet der måtte være behæftet med fejl, men det gav ikke noget
resultat. Skal 'terminatorene' (er det ikke det det hedder, der der
kryds med påskruede dimser)vær på eller ikke når man prøver (jeg har nu
prøvet både med og uden uden det gav nogen forskel).

Sluttelig: tak for jeres hjælp.