Sv: [NOVICE] automatisk opstart

Fuck; det er besværligt for den lille smule!!!!
Men jeg har fået det til at køre. Lavede en bash i
/etc/rc.d, hvorefter jeg har lavet en symlink i rc3.d,
som peger på bash'en. det virker ok!?
De filer der ligger i rc3.d, hvorfor hedder de alle noget
med SxxNAVN?? er det ikke lige fedt hvad de hedder?

Og, jep, jeg bruger en rød hat :-)

MVH

Kjeld

PS.. hvad var init.d til?