Re: [MISC] offentlige hjemmesider.

Fra: Sune Rastad Bahn <sslug@sslug>

> iflg computerworld er følgende tre hjemmesider valgt til de bedste
> offentlige hjemmesider:
> kommuner: www.frederikshavn.dk
> amter   : www.kbhamt.dk
> ministerier: www.sundhedsministeriet.dk
>
> min bemærkning:
> alle tre giver fejl når de checkes med
> validator.w3c.org

Jeg mener vi bør reagere - her taler jeg om DKUUG, SSLUG, andre
LUG'er og KLID i samarbejde.

Det er jo totalt skræmmende, at sider som ikke følger standarderen
honoreres.

Jeg ved godt, at vi er i gang med så meget andet, men det her
skal ud i løbet af weekenden, så det kan komme i ComputerWorld
og andre medier i løbet af næste uge.

Uden de åbne standarder er vejen lukket for en fri verden...

Svaret er også sendt til LUG'ernes fællesliste og DKUUG's
bestyrelsesliste.

De herligste hilsner

Claus Sørensen               K L I D
Formand                 ------------------          Tlf:     21 27 62 45