DKUUG søger forfatter til artikel om spil under Linux

Hejsa Alle

Jeg er tidligere på året blevet kontaktet af Lotte Kristiansen fra DKUUG,
der spurgte mig om jeg ville skrive noget om spil under Linux til DKUUGs
medlemsblad.

Jeg gav på det tidspunkt mit tilsagn, men har ikke haft tid, og får det
desværre heller ikke inden for en overskuelig fremtid. Jeg har derfor
lovet Lotte at spørge SSLUGs medlemmer om der er nogen der kunne tænke sig
at påtage sig opgaven.

Lidt inspiration kunne være;

- Historien om spil under Linux (fra dengang til i dag)
- Udvikling af spil under Linux (Teknisk, OSS, API, mv)
- Status på spil under Linux lige nu (Hardware, aktuelle spil)
- Hvorfor OSS ikke virker med content tunge spil.

Lotte ville vist gerne høre om det hele. En enkelt artikel antages at være
på max 1300 ord (der skal også være plads til billeder). Eventuelt kan man
skrive flere artikler, der så kan bringes i forskellige numre af bladet.

Jeg håber at nogen vil få lyst til opgaven og kontakte Lotte på
sslug@sslug

Tak,

Mads

  7)  Sacrifice a small animal for Good Luck

 (step 7 of 8 in configuring the Open Source Global File System for Linux)