Re: [MISC] Dagens Dilbert/userfriendly

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Det er der skam.

Ja mindsandten, det er bare fordi deres HTML er uoverskueligt jeg ikke
havde set det.

> Det største problem med dem er at de kører noget round robin på en række
> servere.

Det er frygteligt.

> Det kan gøre at man faktisk kan få billederne i forkert
> rækkefølge. Nogen gange har jeg fået et tirsdagbillede om søndagen!

Trist

> Jeg har et script der virker _rimeligt_. Det er 161 liniers perl, og det
> henter og sorterer osv. Jeg har også nogen php sider man kan bruge til at
> se det på nettet.

Når referancen nu er på forsiden, ser følgende ud til at virke:
wget www.dilbert.com
wget `grep -E "dilbert[0-9]+\.gif" index.html | perl -pe 's/.*(dilbert[0-9]+.gif).*/www.dilbert.com\/comics\/dilbert\/archive\/images\/$1/'`
rm index.html

> Hvis du er interesseret kan jeg sende det til dig - skriv eventuelt
> privat. Eller kig forbi mit kontor, N138.

Jeg vil da gerne se hvad der er nødvendigt for at komme uden om hvis min
løsning viser sig alligevel ikke at holde.

Så må jeg i gang med en grundigere undersøgelse af
www.userfriendly.org/static.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage