Re: [MISC] Dagens Dilbert/userfriendly

On 29 Nov 2000, Henrik Christian Grove wrote:

> Er der nogen der har regnet ud hvordan man henter dagens
> Dilbert/userfriendly stribe?

Jeg har noget der virker rimeligt godt.

> Jeg vil gerne sætte et cronjob til at hente dem, men jeg kan ikke finde
> ud af hvordan jeg med wget (eller lign.) får fat i billedfilerne. På
> trods af at Dilbert kan ses på www.dilbert.com er der tilsyneladende
> ingen direkte henvisning til billedfilen i index.html.

Det er der skam.

Det største problem med dem er at de kører noget round robin på en række
servere. Det kan gøre at man faktisk kan få billederne i forkert
rækkefølge. Nogen gange har jeg fået et tirsdagbillede om søndagen!

Jeg har et script der virker _rimeligt_. Det er 161 liniers perl, og det
henter og sorterer osv. Jeg har også nogen php sider man kan bruge til at
se det på nettet.

Hvis du er interesseret kan jeg sende det til dig - skriv eventuelt
privat. Eller kig forbi mit kontor, N138.

Mads

The Microsoft Dictionary

           standards: The way Microsoft does something. However if you do it
                      the same way we will sue you.