Sv: [MISC] Dagens Dilbert/userfriendly

> Er der nogen der har regnet ud hvordan man henter dagens
> Dilbert/userfriendly stribe?
> Jeg vil gerne sætte et cronjob til at hente dem, men jeg kan ikke finde
> ud af hvordan jeg med wget (eller lign.) får fat i billedfilerne. På
> trods af at Dilbert kan ses på www.dilbert.com er der tilsyneladende
> ingen direkte henvisning til billedfilen i index.html.
>
> Henrik

Jeg gjorde det at jeg her på min 98'er højreklikkede, og så tog Egenskaber for billedet. Der stod den fulde URL til billedet.

http://www.dilbert.com/comics/dilbert/archive/images/dilbert2002214601129.gif

Men hvordan man lige får lavet et cronjob der kan gøre det er nok ikke lige min kop the. Måske lynx kan finde ud af at lave noget af arbejdet for dig ? Hvilket får mig til at tænke over om lynx kan virke på samme måde som wget ?

Iøvrigt er Dilbert da en af de sjove serier. Jeg var slet ikke klar over han var på nettet. Dejlig lærdom jeg har fået med i dag.

/Jesper