Re: [MISC] Åbning, sslug-uddannelse

On Tue, 28 Nov 2000, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg måtte læse den her besked en 3-4 gange for at fatte at der er tale om
> en ny sslug liste. Ok, jeg er træt, men alligevel - burde det ikke gå på
> announce?

JEPS - jeg tror ideen var at lade folk tage nogle
diskussioner først om at definere indhold - derefter
sende mail til announce om hvad indhold egentlig er.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/