Re: [MISC] Forslag til lokallister

On Tue, 28 Nov 2000, k.hermansen wrote:

> Dette lyder da som en ganske udemærket ide. Jeg kan da sagtens fore stille
> mig at jeg for tiden ikke er den eneste med problemer omkring opsætning at
> adsl....Jeg tænker her på Apache og ftp, samt firewall på samme maskine. Og
> jeg vil da gerne starte ud med at sige at jeg selv bor i Århus og nok har
> plads til 4-5 maskiner (og stole) hvis der ert nogen der gerne vil lære lidt
> fra sig.
>
> M.v.h.
> sslug@sslug

Der vil jeg så sige at AALUG nok er der for det samme.

Anyway - så arbejder vi også for at lug.dk domænet kan
blive et fælles domæne for opstart af grupper og web
for dem som starter.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/