Re: [MISC] Tux på mobien

On Tue, 28 Nov 2000, Kenneth Jakobsen wrote:

> der er en venlig sjæl på dingelink (teledk), der har laver et "Powered by
> linux" logo til nokia mobier, meget sødt faktisk(tux er selvfølgelig med på
> billedet

Min(e) har
<TUX> SSLUG <TUX>

www.cellular.dk havde tidligere en "tilkald Tux-logo
til min mobil-service" - nu har de vist lavet siten
helt om.

;-)

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/