Re: [MISC] Åbning, sslug-uddannelse

On Sun, 26 Nov 2000, Hans Schou wrote:

> Målet med listen er at studerende også får et kendskab til fri software,
> og ikke kun den software der er repræsenteret nu på skolerne.

Jeg måtte læse den her besked en 3-4 gange for at fatte at der er tale om
en ny sslug liste. Ok, jeg er træt, men alligevel - burde det ikke gå på
announce?

Mads

A few months ago, I was talking to Raymond on the phone, when I called a
computer criminal a "hacker" instead of a "cracker." He hung up on me.

                               - John Marcotte