Re: [MISC] lokal-arbejde

> Jeg tror gerne SSLUG vil oprette og passe postlister for
> (mere) lokale brugergrupper. Men som Peter skriver drejer

Jeg tror også næppe jeg kunne skrive det mere indviklet.

Er der nogle som ønsker at lave noget lokalt, så bør sslug, om muligt,
sætte infrastruktur til rådighed, og jeg tror mange af os rigtig
aktive også gerne vil støtte op om det, skulle de lokale grupper bruge
en til at stille op til en rundbordssnak om et eller andet specielt
emne.

(Hvis der er nogle der arrangerer noget i Rødovreområdet, så skal jeg
nok komme)

--
"If I had been brought up in a different time [...] perhaps I'd
 be totally comfortable in ML and would find C unsafe, a little