Re: [MISC] Godt billed

On Sun, 26 Nov 2000, Peter Toft wrote:

> Det var ikke alle som var lige oplagte :-)
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2000-11-25/pix/index.php?viewone=21

Det har nu også sin charme :)

Dan Te ville købe ophavsretten, hvorefter Patrik straks meddelte at han
ville byde over. Derfor er billedet med.

Indrømmet, jeg sad også og nikkede et par gange. 7 timer er lang tid.

> Vi skulle nok have et billede af den nye bestyrelse -
> men ok Martin var alligevel fraværende.

Det må vi prøve at får ordnet ved næste b-møde.

http://schou.dk
Anne Ostergaard is a human Danish dynamo fighting valiantly for
freedom and democracy -- and against software patents,
                                              -- Graham Lea