Re: [MISC] Godt billed

On Sun, 26 Nov 2000, Hans Schou wrote:

> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2000-11-25/pix/index.php?viewone=18
>
> Hold da kæft jeg var heldig! En gang imellem lykkedes det at tage et
> billed man selv er rimeligt godt tilfreds med. Sidste gang det skete for
> mig var i 1980. Sker det bare en gang i ens liv, så skal man være
> lykkelig. Og så er jeg oven i købet så heldig at det er selveste Frank
> Damgaard der er på billedet.
>
> Teknisk kunne det være bedre, men det er et fandens godt situationsbilled.
>
> Unskyld jeg sådan promovere mig selv, men jeg er altså selv meget tilfreds
> med billedet. Jeg var heldig!

Det er bare guld! Kan godt forstå din glæde.

Det var ikke alle som var lige oplagte :-)
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2000-11-25/pix/index.php?viewone=21

Vi skulle nok have et billede af den nye bestyrelse -
men ok Martin var alligevel fraværende.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/