Godt billed

http://www.sslug.dk/moede/medlems/2000-11-25/pix/index.php?viewone=18

Hold da kæft jeg var heldig! En gang imellem lykkedes det at tage et
billed man selv er rimeligt godt tilfreds med. Sidste gang det skete for
mig var i 1980. Sker det bare en gang i ens liv, så skal man være
lykkelig. Og så er jeg oven i købet så heldig at det er selveste Frank
Damgaard der er på billedet.

Teknisk kunne det være bedre, men det er et fandens godt situationsbilled.

Unskyld jeg sådan promovere mig selv, men jeg er altså selv meget tilfreds
med billedet. Jeg var heldig!

Jeg kan tale og skrive længe om det billed, men jeg skal ikke trætte jer
mere.

http://schou.dk
Anne Ostergaard is a human Danish dynamo fighting valiantly for
freedom and democracy -- and against software patents,
                                              -- Graham Lea