Re: [MISC] Stjæler Bill ?!

> According to a source who has access to internal Microsoft
> developers, Microsoft has dedicated resources specifically
> to the task of analyzing Linux source code and rewriting sections
> of it for use in Windows. According to the source, it is the adoption and
> translation of Linux code that is helping Windows become more stable.
>
> *Der er vel bevis nok at windåse2K kaldes stabil..../*
>
> http://www.linuxworld.com/linuxworld/lw-2000-11/lw-11-penguin_4.html

Er det ?? Jeg tror ikke helt på det.
Det er blandingen af 8 ?? 16 og 32 bit kode fra de gamle dos dage der gør
windows ustabil. Linux er jo KUN 32 bit (ja ja, også 64) så stabiliteten
med de 16bit... det kan linux ikke hjælpe med.
Med hensyn til nt/y2k/osv så er denne også 32 bit, og stabilitets
problemer der må være dårlige drivere i kernen, og dem skriver microsoft
jo ikke selv.

Hvis de endelig skulle hugge noget fra linux, så må dette være
algoritmerne som linux har brugt til forskellige ting. Jeg kan ikke
forestille mig at de kan bruge andet.
Windows har jo i forvejen en tcpstack fra bsd, (mig bekendt) og
windowmanegeren kan man ikke bruge noget fra, desuden er dette ikke linux.
Hvad skulle det så være ??
disk haandtering ?? linux har ikke nogen ordentlig NTFS implementering, og
jo fat32 virker da, men det gør windows også.

Det de måske kan have hugget er process skifte, men måske er der
misforstået noget og de ser bare på linux kernens algoritme valg, det er
der ikke noget galt i, vi har jo ikke patent på det.

ion++