Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram (Advarsel - Langt indlæg)

"Michael" <sslug@sslug> writes:

> Kender du en anden bog du kan henvise til istedet for denne, omkring
> open-source emnet?

Ikke sådan lige umiddelbart. Hvad er der i vejen med Open
Sources-bogen? Jeg synes egentlig at den er interessant læsning fordi
den netop giver "øjenvideberetninger".

--
Henning Niss - sslug@sslug - http://www.diku.dk/~hniss/ - PGP:9751CE7F