Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram (Advarsel - Langt indlæg)

"Michael" <sslug@sslug> writes:

> From: "Emil S. Hansen" <sslug@sslug>

> Det vil jeg gøre. Men det ville være lettere hvis du vidste hvor arkivet var
> :)

En del af debatten kan man finde på:
<URL:http://www.oreilly.com/catalog/opensources/book/appa.html>

I det hele taget er bogen Open Sources: Voices from the Open Source
Revolution (hvortil ovenstående link peger) interessant læsning. Den
findes både som rigtig papir-bog og online på
<URL:http://www.oreilly.com/catalog/opensources/book/toc.html>

--
Henning Niss - sslug@sslug - http://www.diku.dk/~hniss/ - PGP:9751CE7F