Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram (Advarsel - Langt indlæg)

Michael wrote:
> Øhhh...hvis dte var tilfældet så kunne han jo bruge Minix med de patches som
> andre havde lavet?
> Der må ligge mere til grund for det end det...
Jeg kan kraftigt anbefale at du læser noget af c.o.minix (hed den det?)
fra omkring Linux' fødsel. Meget spændende læsning faktisk. Jeg kan
desværre ikke huske hvor arkivet findes. Blandt andet kan man finde
Tannenbauns flame af Linux :).
--
Best Regards
Emil S. Hansen - sslug@sslug - ESH2-DK