Re: [MISC] Mandrake 7.2 fejl i ISO image i Uni-C

Manuel Salinas wrote:

> Hej, jeg er ny her.
> Jeg har hentet 5 gange Mandrake 7.2 iso image fra Uni-C.
> Og jeg kunne ikke installere efter jeg har brandt dem på CD. Den fejler enten efter man booter Cdrom når programmer genkender hardware og oprete en ramdisk eller når der installleres distributions pakker.
> Er der en måde at cheke iso fil integritet inde man brander den. Er der nogen der har prøbet det fører.
> Skal man se det til Uni-C?

Det kan også være at din computer er overclocket (eller du har noget
dårligt RAM) Hvis du vil teste dette kan du downclocke din pc til at
køre 95 Mh (eller det nærmeste under 100) på motherboardet i stedet for
100. Det var mit problem med installation af rh 5.2 og 6.0 i sin tid...

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk
   __