Re: [MISC] Mandrake 7.2 fejl i ISO image i Uni-C

Manuel Salinas wrote:

> Hej, jeg er ny her.
> Jeg har hentet 5 gange Mandrake 7.2 iso image fra Uni-C.
> Og jeg kunne ikke installere efter jeg har brandt dem på CD. Den fejler enten efter man booter Cdrom når programmer genkender hardware og oprete en ramdisk eller når der installleres distributions pakker.
> Er der en måde at cheke iso fil integritet inde man brander den. Er der nogen der har prøbet det fører.
> Skal man se det til Uni-C?

JEg har hentet mit ISO fra UNI-C og det virker fremragende. Der ligger
så vidt jeg husker en md5checksum fil på ftp'en også. Denne kan bruges
til at verificere filen med inden man brænder den ud.

MVH
Kim

--
All warranty and guarantee clauses become null and void upon payment of
invoice.