Re: [MISC] lokal-arbejde

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> interesseret i, jeg sidder
> bare og overvejer om ikke visse ting kunne laves bedre lokalt
> (install-parties, kontakt til skoler gymnasier biblioteker.. osv).

Jeg ser indret der hindre for at folk lokalt kan arrangerer mindre
arrangementer. Om det kan gøres bedre ved jeg ikke, spørgsmålet er vel
om der overhovedet laves noget mere lokalt, hvis der ikke er nogle
lokale der tager et initiativ.

> Uden at kritisere kunne man i den forbindels godt overveje om
> betegnelsen hyggemøde om en foredragsaften med over hundrede deltagere
> egentlig rent sprogligt holder vand.

Gør det ikke? Jeg mener jeg normalt får mest ud af hyggesnakken før,
mellem, under og efter foredragene.

--
"If I had been brought up in a different time [...] perhaps I'd
 be totally comfortable in ML and would find C unsafe, a little