lokal-arbejde

Med efterhånden 6000 medlemmer sidder jeg og overvejer muligheden
af oprettelsen af Lokale/Under LUG'er. Her kunne er der nok nogen der
kunne finde
på at svare at det kan jeg da bare gøre, og det kan jeg da også vi har
jo forenings frihed. Det er imidletid slet ikke en opsplitning jeg er
interesseret i, jeg sidder
bare og overvejer om ikke visse ting kunne laves bedre lokalt
(install-parties, kontakt til skoler gymnasier biblioteker.. osv).

Uden at kritisere kunne man i den forbindels godt overveje om
betegnelsen hyggemøde om en foredragsaften med over hundrede deltagere
egentlig rent sprogligt holder vand. Lokalt kunne man måske holde
antallet af menneske nede så at man kunne mødes hos hinanden (det kunne
da være rigtigt hyggeligt:-)

--
Med venlig hilsen

Poul-Erik Andreasen