Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

> Jeg kunne rigtigt godt tænke mig et program som dette, da det nok ca. ville
> kunne klare de behov for bogføring jeg har i min lille webshop, og jeg syntes
> det er både synd og skam at du skyder sådan på mennesker der bruger kræfter
> på et open-source projekt som dybest set kan komme os alle tilgode.

Faktisk synes jeg det ville vaere en god ide hvis det hele hang sammen,
altsaa, kunden bestiller via et web interface, det bliver automatisk
bogfoert, og der er ogsaa lager styring, samt
selvf. <buzzword>datamining</buzzword> så man kan se paa data'erne
Optimalt kunne man ogsaa have en almindelig "kasse" til butiks salg.

ion++
ps: jeg har selv arbejdet i butik og har laenge gerne ville lave et kasse
system, da det de havde paa arbejdet var noget lort.