Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

I foelge min chef, der laver sådan et system, så skal det ikke godkendes
hos told og skat. Det eneste du skal kunne er at finde de bilag der svarer
til linier i den bogførte. Men markeds krav goer at de ikke må kunne
ændres, ikke et lov krav.
Dog siger loven i foelge min chef "virksomhedens ledelse skal drage omsorg
over for regnskabet paa betrykkende vis."
Revisorer er heller ikke glade for det hvis man kan aendre i bogførte
data.

Jeg mener derfor ikke det er noget problem at have en opensource loesning
der som default er sat til read og create adgang paa bogførte data.

ion++