Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

On Wed, Nov 22, 2000 at 13:21:44 +0100, Poul-Erik Andreasen wrote:
> Jeg har været en tur inde på TS's hjemmeside og jeg har ikke kunnet
> finde noge om godkendte og ikke godkendte regskabsprogrammer. Det er
> muligt det findes men så har de begravet det dybt. Der er noget om
> standarter for EDB-revision, men de omhandler kun de formater som
> dataerne skal afleveres i.

Det er muligt at det er revisorer/bogholderne
der har nogle retningslinier/krav til regnskabsprogrammer.

Der er dog krav til udforming af årsregnskab, bla. med
hvilke oplysninger den skal indeholde.
Det er dog ikke altid at TS's hjemmeside er særlig anvendelig
når man ønsker information :(

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda