Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

"Claus Sørensen" wrote:

> Fra: Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>

> Nej - det skal heller ikke være muligt, at ændre i allerede posterede
> data.

Jeg har været en tur inde på TS's hjemmeside og jeg har ikke kunnet
finde noge om godkendte og ikke godkendte regskabsprogrammer. Det er
muligt det findes men så har de begravet det dybt. Der er noget om
standarter for EDB-revision, men de omhandler kun de formater som
dataerne skal afleveres i.

--
Med venlig hilsen

Poul-Erik Andreasen