Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

On Wed, Nov 22, 2000 at 00:40:25 +0100, Jesper Krogh wrote:

> Hvis du ser:
> http://www.freemoney.org/others.epl
> Så ser det tydeligvis ud til at denne vurdering er lavet.

??
det er vist lang vej igen og egentlig projekterne er ikke det jeg forstår
ved et simpelt regskabsprogram.
(har jeg ikke skrevet dette sidst denne URL var oppe?)

Desuden er der endnu ikke færdige programmer, kun projekter.
så jo flere projekter med ideer der kan afprøves des bedre.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda