Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

On Wed, Nov 22, 2000 at 00:32:09 +0100, Michael wrote:

> ikk?
> >

> Det gør jeg også. Jeg siger bare at det er dumt at bruge tid på at lave
> noget som allerede er lavet mange gange.

Er det lavet mange gange,
jeg har kun set windows og SCO-unix mv. buyware programmer.
Alt for ofte når man søger efter det, så er det checkbalance programmer
og andet snask.

En simpel  postering/kontoplan-system til regnskab har jeg ikke
set ( i stil med pcplus i DOS-dagene, og det var buyware så derfor
lavede jeg mit eget cp/m program til mine behov).
Måske det skyldes at jeg ikke kender de engelske spcielle fagudtryk
vedr regnskab ?

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda