Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

> De ting i siger er krav til et regnskbasprogram kan gøres med et regneark.
>
> For at andre virksomheder skal få øjnene op for open-source som i gerne vil,
> så skal der også laves produkter som kan konkurere med de andre produkter på
> markedet. Og de andre closed source produkter er altså for længe siden
> kommet forbi det udbud af funktioner og tilbyder en del mere.

Der er faktisk nogle mennesker der er ved at forsøge at få et lille projekt
op at stå her. Al ære og respekt til dem. Jeg ved ikke om du betragter dig
som bruger eller medudvikler til dette projekt, men jeg syntes da at du skal
lade dem arbejde med det hvis de har lyst til det i stedet for at sige oven-
stående.

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig et program som dette, da det nok ca. ville
kunne klare de behov for bogføring jeg har i min lille webshop, og jeg syntes
det er både synd og skam at du skyder sådan på mennesker der bruger kræfter
på et open-source projekt som dybest set kan komme os alle tilgode.

Lige mine 25 øre.

--
/Jesper Krogh
Student at DTU Denmark.