Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

----- Original Message -----
From: "Claus Sørensen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, November 21, 2000 11:05 PM
Subject: Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

>Jeg synes, at dine ytringer ovenfor viser, at der er noget omkring
>Open Source, som du har misforstået.

Næææ jeg har udemærket forstået det. Kan bare ikke helt se formålet med at
man vil lave noget som allerede dækkes af ufattelig mange programmer. Jeg
mene hvis man endelig skal lave noget nyt, så skal det være fordi det skal
være anderledes og bedre end det der findes nu. Ellers kunne i jo gøre mere
gavn ved at hjælpe mange af de projekter som mangler udviklere.

>Linux startede rent faktisk fordi en enkelt person ville have et
>system til sig selv, og regnede rent faktisk ikke med, at der var
>andre, som kunne bruge det eller ville være interesseret:

Jeg kender udemærket historien bag linux. Jeg prøvede linux først gang i
version 0.9 eller 0.7 eller hvad det var den hed, for snart en pæn del år
siden :)

>Og se hvor langt dette projekt er nået - men det tager selvfølge
>noget tid.

Ja, næsten 10 år om at nå til version 2.4 ;))) (læs: joke)

- Michael