Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

On Tue, Nov 21, 2000 at 21:58:24 +0100, Claus Sørensen wrote:
> Du kan ikke nøjes med at give din revisor en diskette eller
> sende ham en fil via epost med alle dine regnskabsdata, han
> skal have udskrifterne. Det samme skal Told og
> Skattemyndigheder i tilfælde af at de vil gennemgå dine data.
>
> Dette behøver du ikke, hvis du har et af Told og Skat godkendt
> regnskabsprogram.

Går godkendelsen mon blot på egnetheden og læsbarheden af
de digitale data?
(hvad nytter en email/diskette hvis man ikke har programmet
 til at læse data)
Ellers kan det da blive en meget dyr godkendelse
af programmet hvis det skal gennemgås i alle detaljer.....

Til mindre brug foretrækker jeg (og revisoren) dog
alle data på papir inkl. bilagene.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda