Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

> ja men kan du se den kode der fortolker dine scripts? kan du
> udmiddelbart tilføje nye funktioner? er du sikker på at du kender alle
> de indbyggende funktioner i sproget?

Ja og nej. Jeg kan da jeg er udvikler, men inde i applikationen er der et
script sprog, som hele applikationen faktisk er lavet i.
Databasen og fortolkeren til dette sprog er skrevet i C++ og det er stort
set det eneste.
Dvs, jeg kan aendre kasse posteringer i script sproget inde fra selve
applikationen (muligt man skal have en devellopper udgave, men det kan
lade sig goere.) fx, adgangen til kasse posteringer
Access = [ Read, Create ]
til
Access = [ Read, Create, Update, Delete ]
Hvis jeg altsaa ville, og saaledes ville man kunne aendre i kasse
posteringerne, hvilket er det man ikke maa. (og tilbage igen)
Jeg kan lave nye scripts, og da sproget stort set kan alt, saa kan jeg
ogsaa lave alt med det.
Jeg er ret sikker paa at jeg kender script sproget naesten fuldt ud. Jeg
har arbejdet med det siden juli, og har fuld adgang til sourcen paa hele
systemet, samt til definitions filerne for script sproget, + jeg er i gang
med at skrive dokumentation til det script sprog (skal bruges til at lave
en wizard saa de stakkels kontor folk selv kan lave nye scripts.)

ion++