Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> Så nu mener du ligefrem at en alm. Regnskabsfyr/fyrinde ville sætte sig til
> at læse 2 millioner linier sourcecode igennem for at finde en eller anden
> udokumenteret funktion? Tror du seriøst på de overhovedet har evnerne?

hold nu op Michael, det er selvf. ikke det som manden mener, nu begynder
du meget at lyde lige som foer.
Det er selvf. klart at hvis økonomimanden ikke selv kan laese og forstaa
koden, saa kan han hvis problemet er stort nok for ham, ansaette en
coder til at goere det for ham, eller hvis det er et rigtigt stort firma,
ansaette flere codere til at ordne programmet, samt yde intern support.

> Ja, forudsat at man vil bruge 2 år på at uddanne sin supporter fordi han
> skal læse koden igennem først. Forøvrigt har 99% af dem sikkert ikke evnen
> til at læse kode.

nu er du dum igen. De skal selvf. ikke bruge 2 aar paa at laese koden
igennem da disse kan noejes med API'er, eller dokumentation, og ved at
snakke med coderne, det hjaelper meget, rigtig meget. Som den tidligere
sslug'er skrev, saa vil supportens kontakt til udviklerne goere en
forskel. Faktisk er det saadan paa mit arbejde, hvor vi laver dette for
penge, at nogle andre er 1. level support. Hvis de saa ikke kan loese
problemet, saa kikker jeg paa det. Endelig, hvis jeg ikke kan loese det,
hvilket ikke er sket endnu, saa ryger det videre til chefen, der ogsaa
ejer hele molevitten.
Jeg skulle paa intet tidspunkt laese de 2 linier kode som du hele tiden
snakker om. Proev at bruge lidt almindelig omtanke foerst, og forsoeg at
laese imellem linierne.

ion++