Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> hvorfor gratis? bare med mulighed for at se hva vi har med at gøre, samt
> muligheden for at kunne rette i koden.

Det findes stort set i dag. Det økonomistyrings program som jeg arbejder
paa paa arbejdet, er payware, men det er kun backend der er skrevet i C++,
alle funktioner, dvs dialoger, tabeller, osv. er lavet i et lille script
sprog som man kan faa adgang til, og som vises i "kildekode"
Ideen er at det saa er lettere at tilpasse det enkelte firma/udviklingen.

ion++