Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Admin PwC Cambodia wrote:

> Jamen så er det da en skam at vi kun har dig, :) det er nu en fryklig
> masse sofware som du skal læses igemmen...

hmm nu er jeg ikke noget specielt, og der findes altså mange som har
samme arbejde som jeg selv har.

> Hvad tager du så selv, jeg personlig tager så maget som bugetet kan holde
> til, man skal jo have penge til nye dimeser og en god vin ik'

Da jeg selv stadig bruger størstedelen af min tid på at studere, så er
jeg ikke en dyr person i drift. Jeg tager sjældent over halvdelen af hva
en konsulent ville tage i timen, og endnu oftere så tager jeg
projektbetaling (mod friere arbejdstider og løsere tidsgrænser).

> Det lader til at du ikke wil have noget løn, hvad med at arbejde for
> mig ? jeg vil da gerne give hvad du gerne vil have ?

:o)

> Kun hvis der ligger en ref. liste,

Tjooe en sådanne kunne jo nok bikses sammen... indtil vidre har jeg selv
benyttet mig af tilbudene, men jeg skal da lade høre fra mig når noget
nyt kommer frem.

> Hvis du mener at det er nogle viktige kunder du har bixet sammen lad os dog
> hører hvem, hvem ved de kunne have bruge for noget support :)

vigtigt ja - i hvert fald for de firmaer som benytter det.
Da det bliver en del af et større MES system, og ikke er færdigt endnu,
så er det ikke helt åbent endnu.

> Jeg sysnes generalt at Opensourec "folk" taler merer om at gører ting
> eller det kunne værer godt, hvad med at få de små finger ud, og gører
> noget ? eller det er måske forbeholdt de storer slemme drenge der tager
> for meget for suport, og sætter pris på en god vin og cubansk cigar.

God vin er et Must...hvem kan leve uden det :o) Jeg synes nu jeg gør de
fleste af de ting jeg snakker om - såfrem min tid er til det (som
studerende).

MVH
Kim

--
Disease can be cured; fate is incurable.
		-- Chinese proverb